ОПИС ДОСВІДУ


Опис досвіду роботи
творчої групи вчителів математики
навчально-виховного комплексу «Якимівська гімназія»
Якимівської районної ради Запорізької області


ХХІ століття ставить  перед людством  проблеми різного характеру. Розв’язування цих проблем передбачає наявність у дорослої людини здатності логічно мислити, швидко реагувати,  приймати нестандартні рішення.  Тому головна проблема, яка постає перед педагогами - це пошук найбільш ефективних способів організації навчального процесу з метою інтелектуального розвитку дитини, формування творчої особистості учня.
Актуальність досвіду творчої групи вчителів полягає у створенні умов для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного учня, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Значущість досвіду спрямована на проектування майбутньої успішної життєдіяльності школяра, успішне особистісне і професійне самовизначення.
Представлений педагогічний досвід є поєднанням особистісно- зорієнтованого, комунікативно – діяльнісного та компетентнісного підходів, а також принципів єдності навчання, виховання і розвитку учнів.
Матеріали досвіду містять конспекти уроків, які  різні за формою і побудовані на основі розвитку пізнавального інтересу учнів. Презентації до уроків допомагають формувати позитивну мотивацію пізнавальної діяльності, розвивати творче мислення.
Сучасне навчання неможливо уявити без інформаційних технологій. Презентації, ігри, веб - квести підвищують рівень сприйняття матеріалу, розвивають пам’ять, увагу, логічне мислення, формуючи творчий потенціал учнів, який зростає протягом всього навчання в школі.
Робота з обдарованими учнями систематична і спланована. Поглиблене вивчення математики допомагає сформувати міцні знання, сприяє розвитку математичних та творчих здібностей.  Багато учнів, починаючи з успіхів на ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, займали призові місця у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт  учнів-членів Малої академії наук України.
Учні, які мають схильність до науково – дослідницької діяльності, під керівництвом учителів - членів творчої групи приймають участь у роботі Малої академії наук України, оскільки у світлі вимог сучасних освітніх стандартів учитель не тільки насичує учнів інформацією, а й допомагає шукати шляхи практичного застосування її в повсякденному житті. І учитель надає знання не тільки заради знань, а й знання для збагачення життєвого досвіду.
Апробацію висновків і результатів досвіду було здійснено шляхом їх публікацій, виступів на районних семінарах, на засіданнях шкільної кафедри фізико – математичних дисциплін та через практичне втілення в навчальний процес. 






Немає коментарів:

Дописати коментар

Залишити коментар