Опис
досвіду роботи
творчої
групи вчителів математики
навчально-виховного
комплексу «Якимівська гімназія»
Якимівської
районної ради Запорізької області
ХХІ століття ставить
перед людством проблеми різного
характеру. Розв’язування
цих проблем передбачає наявність у дорослої людини здатності логічно мислити,
швидко реагувати, приймати нестандартні
рішення. Тому головна проблема, яка
постає перед педагогами - це пошук найбільш ефективних способів організації
навчального процесу з метою інтелектуального розвитку дитини, формування
творчої особистості учня.
Актуальність досвіду творчої групи вчителів полягає у створенні умов
для розвитку особистості і творчої самореалізації кожного учня, виховання
покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя. Значущість досвіду спрямована на
проектування майбутньої успішної життєдіяльності школяра, успішне особистісне і
професійне самовизначення.
Представлений педагогічний досвід є поєднанням
особистісно- зорієнтованого, комунікативно – діяльнісного та компетентнісного
підходів, а також принципів єдності навчання, виховання і розвитку учнів.
Матеріали досвіду містять конспекти уроків, які різні за формою і побудовані на основі
розвитку пізнавального інтересу учнів. Презентації до уроків допомагають
формувати позитивну мотивацію пізнавальної діяльності, розвивати творче
мислення.
Сучасне навчання неможливо уявити без інформаційних
технологій. Презентації, ігри, веб - квести підвищують рівень сприйняття
матеріалу, розвивають пам’ять, увагу, логічне мислення, формуючи творчий
потенціал учнів, який зростає протягом всього навчання в школі.
Робота з обдарованими учнями систематична і спланована. Поглиблене
вивчення математики допомагає сформувати міцні знання, сприяє розвитку
математичних та творчих здібностей.
Багато учнів, починаючи з успіхів на ІІ (районному) етапі Всеукраїнських
учнівських олімпіад з математики, займали призові місця у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.
Учні, які мають схильність до науково – дослідницької
діяльності, під керівництвом учителів - членів творчої групи приймають участь у
роботі Малої академії наук України, оскільки у світлі вимог сучасних освітніх
стандартів учитель не тільки насичує учнів інформацією, а й допомагає шукати
шляхи практичного застосування її в повсякденному житті. І учитель надає знання
не тільки заради знань, а й знання для збагачення життєвого досвіду.
Апробацію
висновків і результатів досвіду було здійснено шляхом їх публікацій, виступів
на районних семінарах, на засіданнях шкільної кафедри фізико – математичних
дисциплін та через практичне втілення в навчальний процес.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Залишити коментар